Eiliniai vėlavimo metai
Jau niekam ne paslaptis, kad Sea-Doo (BRP kompanijos dalis) jau antrus metus vėluoja pristatyti užsakytus vandens motociklus, tačiau nesibodi didinti kainą. Visai neseniai kompanija paskelbė „paaiškinimą” dėl esamos situacijos. Jis paskelbtas tik oficialiame puslapyje, jo nėra nei oficialiuose socialiniuose tinkluose, matyt vengiant galimybės žmonėms komentuoti šią „naujieną”. Ir atvirai tariant, klientai nieko teigiamo neišgirdo. Nes kai kurie klientai laukia dar 2022 modelių pristatymų, tačiau kompanija verčia laukti, nes dažnas klausia savęs ar vertėtu atšaukti seno modelio rezervacijas. Pati kompanija pripažįsta, kad dėl to kaip veikia jų „planavimas”, jie negali pateikti jokios numatomos gamybos datos, ir tik pradėjus gaminti vandens motociklą, gali pateikti kažkokius apčiuopiamus laikus. Taipogi, kaip visad, apsiribojama bendravimu su klientais, paliekant visą galvos skausmą kompanijos atstovams. Situacijai sušvelninti Sea-Doo siunčia vandens motociklus netgi be užsisakytų aksesuarų, tik tam kad klientai greičiau gautu savo užsakymus. Žemiau rasite trumpą ir vertimą su pagrindinėms tezėm.
Sveiki, visi aš Džeimsas ir aš Alexandra iš Seadoo ir mes norime praleisti šiek tiek laiko su Jumis šiandien. Kad pasidalintume, kad mes tikrai klausomės, ir mes girdime visus Jūsų rūpesčius iškasomus šiuo metu socialinėje žiniasklaidoje ir kitur. Norime atsakyti į Jūsų rupimus klausymus ir kai kuriuos komentarus. Taipogi paaiškinti papildomas aplinkybės, susijusios su situacija, kuriams mes visis kartu išgyvename šiandien.
Pirmas dalykas, kurį mes tikrai norėjome aptarti – mes suprantame, kad daugelis Jūsų savo užsakymus pateikėte beveik prieš metus, tai reiškia, kad praleidote visą sezoną ir mums dėl to labai gaila. Žinokite, kad tai nepraėjo pro mus ir mes suprantame Jūsų norą susitikti visiems vandeny. Žinokite, kad kovojame su didžiuliais išteklių grandinės problemomis, dėl kurių vėluojama pristatyti produktą, bet kartu norime pranešti, kad priemėm sprendimus ir ėmėmės veiksmų, padedančių pristatyti jūsų užsąkymus kuo greičiau. Pvz. mokame penkis, 10, 20 kartų didesnę už įprastą kainą už tam tikrų komponentų pristatymą. Taip pat užsakome charterinius lėktuvus mūsų detalėms į pasaulio gamyklas pristatyti. Ir rprašome savo darbuotojų dirbti viršvalandžius. Mes iš tikrųjų darome absoliučiai viską, ką galime, kad užtikrintume, kad transporto priemonės pasiektu jus kiek įmanoma greičiau.
Aplamai istorija su vėluojančiu detalių tiekimu labiau pradeda priminti pasaką, nes daugeliui gamintojų patogu pardavinėti aukštos maržos produktą. Pvz. lyginant auto rinką, akivaizdžiai matosi kad VAG koncernas gamina jo pageidaujamas (vieno modelio) mašinas ir užkiša jomis sandėlius, specialiai vengdamas gaminti platų asortimentą.