Slipo priešistorė
Iki tam tikro laiko, tiek pati prieplauka tiek slipas, buvo vieninteliai ir reprezentaciniai Nemuno infrastruktūros pavyzdžiai. Ir slipas, deja, iki šiol vis dar prašosi būti patobulintas. Tai vienas pirmųjų, turbūt, projektu Nemune, statytu už Europines lėšas. Ir nors čia mes labiau kalbame apie slipus, bet nepaminėti pačios prieplaukos negalime. Nes ji pritaikyta dideliems laivams, su pramoginiu kateriu prisišvartavus prie sienelės tiesiog neišlipsite, tai slipas pagal sumanymą buvo skirtas būtent didesniems pramoginiams kateriams. Realybėje iki šiol, ypač prie žemesnio vandens nieko rimčiau pripučiamos valties nelabai eina įleisti į vandenį, nors rampos ilgis siekia 40 m.
Esama situacija
Iš esmės atėjus naujiems vadovams į VVKD komandą (nors iš esmės ten ne vien vadovai pasikeitė), Nemunas sulaukia ženkliai daugiau dėmesio. Ir šis slipas nėra išimtis, iškarto atsirado užkarda ir mokamas parkingas. Ir lyg ir jau laikas pradėt bambėti dėl šios situacijos, tačiau iš VVKD atstovai patikino kad šie sprendimai buvo padaryti siekiant suvaldyti nekontroliuojamą aplinkos naikinimą. Nes buvo sugebėta netgi iškirsti dekoratyvines tujas, ir pastoviai buvo daužomi buteliai. Priedo dėl savo artimos kaimynystės su santaka, slipas pastoviai užneštas šiukšlėm ir smėlių. Kas gi liečia slipo funkcionalumą, atstovai užsiminė kad nori pagilinti ir šiek tiek pratęsti slipą gyliau į vandenį. Pastarieji metai parodė, kad VVKD stengiasi laikytis savo žodžio, todėl lieka tikėtis kad šis sprendimas bus įgyvendintas artimiausiu metu.
Statusas: oficialus
Kaina (5 Eur para)
Nuolydžio kampas 5%, mašinos arkas teks panardint.
Parkingas didelis, puikiai suprojektuotas. Deja įvažiavimas ilgesniam sąstatui gali būti komplikuotas. Taipogi vandens motociklininkai mėgsta nutrenkti mašinas su priekabom prie slipo.
Apsauga – kabo kelios kameros.
Deklaruojamas gylis – pastoviai keičiasi, priklausomai nuo Nemuno lygio (ir Kauno HES’o)
Kilus klausimams kreiptis į VVKD.